WhatsApp

Returnarea Produselor

Returul se va inregistra pe site-ul nostru, in sectiunea MENIU aveti butonul RETUR, unde puteti specifica daca doriti sa trimitem noi un curier sa ridice returul (timpul estimativ de ridicare poate depasi 24-48 de ore in functie de zona km suplimentari, vreme etc. sau trimiteti dumneavoastra cu firma de curierat.

Dupa inregistrarea returului, daca doriti schimbarea produselor cu alte produse, inregistrati o comanda noua pe site-ul nostru si sa ne anuntati telefonic sau whatsapp 0728986420 pentru a pune comanda in asteptare si pastrarea produselor dorite.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de returnare este aplicabil doar persoanelor fizice.

Conform legislatiei in vigoarea pentru Protectia Consumatorului, produsele care nu pot fi returnate sunt :
- produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire, lovituri.
- articolele igiena personala
- parfumurile
- cosmetica

Consumatorul are obligatia sa anunte vanzatorul Superior Line SRL telefonic 0728.986.420 sau prin mail contact@superiorline.ro, conform legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/2014 cu modificarile ulterioare) decizia de returnare a produselor cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in acceasi stare in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare in cazul in care produsul prezinta urme de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, nu are toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit

Vanzatorul Superior Line SRL va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data informarii de catre consumator asupra deciziei sale de returnare a produselor. Superior Line SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.

Produsele vor fi returnate numai prin o firma de curierat cu livrare la adresă, la adresa : Strada Suzana nr. 43, Bucuresti, cod postal : 051078, telefon : 0728.986.420

Nu acceptam livrarea prin Posta Romana sau cu plata ramburs, coletele trimise vor fi returnate

Valoarea care trebuie returnata Cumparatorului va fi prin transfer bancar (cont IBAN in moneda inregistrata in comanda)